29 Aralık 2007 Cumartesi

Endüstriyel Sistemler

Sanayi tesisleri, fabrikalar, organize sanayi bölgeleri gibi çeşitli üretim prosesleri sonucunda oluşan atıksuların arıtılması amacı ile kurmuş olduğumuz endüstriyel atıksu arıtma sistemlerimiz atıksu karakterizasyonuna göre farklılık göstermektedir.

Üretim ve sanayi tesislerinin, üretim aşamalarında gerçekleştirdikleri faaliyetler sonucunda oluşacak atıksuları, ilgili yönetmeliklerde belirtilen deşarj standartları içerisinde arıtması gerekmektedir. Endüstriyel nitelikli atıksuların arıtılması amacı ile dizayn edilen atıksu arıtma sistemleri, boyutları ve arıtma üniteleri; sanayi/sektör türü, üretim yöntemi, atıksu miktarı, atıksuyun kirlilik değerleri ve alıcı ortam türüne göre değişiklik göstermektedir. ETC, sanayi tesislerinden kaynaklanan atıksular ile ilgili olarak laboratuar şartlarında arıtılabilirlik testleri uygulamaktadır ve laboratuar ortamında yapılan çalışmaların sonucuna göre en uygun arıtma prosesini dizayn etmektedir. Endüstriyel nitelikli atıksuların arıtılması amacı ile dizayn edilen atıksu arıtma sistemleri betonarme, paket (ST 37 sac) veya CTP malzemeden imal edilebilmektedirUygulama Alanları

Endüstriyel atıksu arıtma tesisleri aşağıda verilen üretim tesislerinde gerçekleştirilen üretim faaliyetleri sonucunda oluşan atık suların arıtılması amacı ile dizayn edilmektedir.

· Et Entegre Tesisleri ve Kesimhaneler
· Deri Fabrikaları
· Un ve Makarna Üretim Tesisleri
· Süt ve Süt Ürünleri Üretim tesisleri
· Tekstil Fabrikaları
· Konserve ve Deniz Ürünleri Üretim Fabrikaları
· Karışık Endüstriyel Kökenli Atık sular (Organize Sanayi Bölgeleri)
· Bitkisel Yağ Üretim Fabrikaları
· Şarap ve Bira Fabrikaları

Hiç yorum yok: